Jak kupować 2018-01-22T09:04:09+00:00

Jak kupować

Gotowy, by wyruszyć w trasę? Zakupy w Tomkari są proste!

Płatność

W naszym sklepie przyjmujemy płatności:

  • wykonane za pomocą PayU,

  • przelewem bezpośrednim (ING Bank Śląski oddz. Czechowice-Dziedzice, nr konta: 20 1050 1256 1000 0001 0620 8846),

  • za pobraniem.

W przypadku płatności PayU lub przelewem, na wpłatę czekamy 10 dni od momentu potwierdzenia zakupu . Po upływie tego terminu zakup zostanie anulowany.

Wysyłka

Oferujemy następujące możliwości wysyłki:

  • przesyłka kurierska – 25 zł,

  • przesyłka kurierska pobraniowa – 35 zł,

  • odbiór osobisty w naszym magazynie – ul. Dworcowa 15, Czechowice-Dziedzice (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu).

W przypadku zakupu powyżej 3 sztuk – wysyłka gratis!

Zakupiony towar przesyłamy firmą kurierską DHL. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. DHL oferuje również dostawę po godzinie 17 lub w sobotę – za dodatkową opłatą w wysokości 40 zł (tylko w dużych miastach oraz po wcześniejszym uzgodnieniu).

Każdy sprzedawany przez nas rower jest nowy i wstępnie wyregulowany. Przesyłkę odpowiednio zabezpieczamy i starannie pakujemy w duży karton. Po rozpakowaniu wystarczy przykręcić kierownicę, pedały i siodełko (chyba że w opisie są zaznaczone inne opcje lub gdy klient ma potrzebę aby rower był wysłany w mniejszym kartonie).

Do każdego zakupionego u nas przedmiotu dołączamy kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu i paragon lub (na życzenie) fakturę VAT.

Gwarancja

Oferowane przez nas rowery są nowe i objęte gwarancją:

  • 24 miesiące – rama,

  • 12 miesięcy – podzespoły.

Podczas eksploatacji niektóre śruby czy nakrętki mogą poluzować się z powodu drgań. Aby zachować jak najwyższą sprawność pojazdu, radzimy regularnie sprawdzać luzy i bezzwłocznie je usuwać. Warto również dbać o mocne dokręcenie pedałów, by zapobiec uszkodzeniu gwintowania.

Aby rower mógł prawidłowo funkcjonować i podlegać gwarancji, musi być konserwowany i smarowany (prawidłowa i systematyczna konserwacja zapewnia większą trwałość i podnosi niezawodność roweru). Dokładne instrukcje związane z zaleceniami zawarte są w karcie gwarancyjnej.

W przypadku przeglądu lub naprawy gwarancyjnej, rower powinien być wcześniej odpowiednio przygotowany i umyty.

Samodzielne wprowadzenie przez kupującego modyfikacji do ramy lub widelca pociąga za sobą utratę gwarancji i może spowodować niebezpieczeństwo podczas użytkowania roweru.

Zwroty i reklamacje

Klient ma obowiązek sprawdzić paczkę w obecności kuriera . W przypadku zauważalnych uszkodzeń przesyłki konieczne jest jej otwarcie i spisanie protokołu uszkodzeń, który będzie podstawą przy dalszej procedurze.

Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dokonania zakupu. Aby z niego skorzystać, powinien poinformować nas o swojej decyzji za pomocą pisemnego oświadczenia – możesz pobrać formularz zwrotu (wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Towar można wymienić lub zwrócić bez podawania przyczyny, jeśli nie wykazuje śladów użytkowania .

Przy zwrocie towaru koszt dostawy ponosi kupujący. W takim wypadku prosimy skontaktować się z nami – korzystając z naszej umowy kurierskiej, obniżymy cenę przesyłki do 25 zł. Pieniądze za zakupiony towar zwracamy w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

W przypadku wymiany, koszt dostarczenia przedmiotu do naszej firmy ponosi kupujący. Wymieniony model przesyłamy gratis.

Masz pytania?

Napisz do nas lub zadzwoń – postaramy się na nie odpowiedzieć.